Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

      Klachten

      Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wanneer er een klacht is over een product of over één van onze diensten kun je contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. Benoem in je mail de naam waarop besteld is en het ordernummer. Indien mogelijk ontvangen we graag een foto van de klacht: zo kunnen we zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Je ontvangt van de klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 7 dagen reageren.

      Indien u een klacht ervaart, meld dit dan eerst aan ons voordat u de bestelling retour aanmeldt.

      Wanneer geldt de garantie?

      - Als het product niet goed is en / of gebreken heeft en hier al sprake van is als je het product voor het eerst uitpakt.
      - Als aantoonbaar is dat je het product bij ons hebt aangeschaft.

      Wat valt buiten de garantie?

      - Gebreken die ontstaan door onjuist gebruik  en / of onjuiste behandeling van het product.
      - Gebreken die ontstaan door slijtage.

      - Als een product niet goed is en / of gebreken heeft wat niet onder de garantie valt, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Wij willen graag dat je tevreden bent en willen altijd kijken of we toch een passende oplossing voor het probleem hebben.

      De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn én wanneer er sprake is van een gegronde klacht. In de volgende gevallen is er geen sprake van een gegronde klacht en dus niet onder garantie vallen:

      • Kapotte ritsen door normale slijtage of verkeerd gebruik*
      • Beschadiging door het niet aanhouden van de wasvoorschriften
      • Gebruik van azijn tijdens het wassen. Azijn tast de kleuren aan!
      • Normale slijtage van beddengoed
      • Het pillen van beddengoed
      • Gebreken veroorzaakt door verkeerd of intensief gebruik
      • Slijtage veroorzaakt door overmatige transpiratie
      • Nalatig onderhoud / verkeerd gebruik

      Je ontvangt van de klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Hipdekbedovertrek.nl bij is aangesloten.

      *Waarom gaat een rits kapot?

      Een rits gaat nooit uit zichzelfkapot maar gaat alleen kapot door het gebruik of juist misbruik ervan. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat de tandjes van de rits opeens niet meer aansluiten of uit het niets openspringen. Controleer in dit geval eerst of er niets tussen de tanden zit, vaak is dit een stukje stof of een draadje wat u vervolgens voorzichtig uit de ritssluiting kunt halen

      Rits zit vast: zo los je het op

      Dit is het vaakst voorkomende probleem, een rits die vastzit en niet meer open wil. Dit gebeurt doordat er een stukje stof tussen zit en het kost vaak redelijk wat moeite en kracht om dit los te maken. Pak een potlood en wrijf onder precies onder de plaats waar de rits vast zit. Probeer nu voorzichtig de rits naar beneden te trekken. In 80% van de gevallen zou dit moeten werken. Is dat niet het geval, gebruik dan bijvoorbeeld wat lippenbalsem of zelfs wat vaseline. Ook is olijfolie en een wattenstaafje een handige oplossing.

      Op deze manier is je rits zo weer open, zonder dat je het stof kapot maakt.

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »